home button

Selasa, 22 Disember 2015 10:34

Piagam Pelanggan

Written by
Rate this item
(0 votes)

Bagi mencapai matlamat tersebut kami berjanji :


1. Menyediakan 100 Program Kecergasan kepada rakyat Malaysia dalam tempoh setahun; 
2. Menyediakan 100 Program Pembangunan Belia dan Pembangunan Rakan Muda dalam tempoh setahun;
3. Memuat naik maklumat semasa atas talian dalam tempoh dua (2) hari bekerja;
4. Mengesahkan penerimaan aduan dan pertanyaan dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan memberi maklumbalas aduan dalam masa tiga (3) hari bekerja;
5. Memaklumkan keputusan permohonan bantuan aktiviti yang dikemukakan oleh pertubuhan belia dan badan sukan dalam tempoh tiga (3) hari daripada tarikh mesyuarat; dan 
6. Memproses bayaran dalam tempoh 14 hari dengan syarat dokumen yang dikemukakan adalah lengkap

 

Read 3003 times Last modified on Jumaat, 19 Februari 2021 10:06