home button

Rabu, 24 Februari 2016 16:57

Piagam Pelanggan / Prestasi Piagam Pelanggan

Written by
Rate this item
(0 votes)
PIAGAM PELANGGAN Kami Warga Jabatan Belia dan Sukan Negeri Selangor akan sentiasa komited dalam memberikan perkhidmatan yang bersih, cekap, tepat dan cepat dalam suasana mesra serta pertimbangan yang adil dan saksama kepada semua pelanggan tanpa mengira umur, jantina, keturunan, agama atau taraf sosio-ekonomi dalam menjalankan tugas kami. Bagi mencapai matlamat tersebut kami berjanji :

[list type="smallnumber3"] [list_item]Memproses bayaran dalam tempoh empat belas (14) hari dengan syarat dokumen dikemukakan adalah lengkap; [/list_item] [list_item]Memaklumkan keputusan permohonan bantuan aktiviti yang dikemukakan oleh pertubuhan belia dan badan sukan dalam tempoh tiga (3) hari dari tarikh mesyuarat; [/list_item] [list_item]Memberi maklumbalas tempahan Kompleks rakan Muda Klang dalam tempoh dua (2) hari bekerja; [/list_item] [list_item]Memberi maklumbalas sebarang aduan menerusi Portal Jabatan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja; [/list_item] [list_item]Mengesahkan penerimaan aduan dan pertanyaan dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan memberikan maklumbalas aduan dalam masa tiga (3) hari; [/list_item] [list_item]Memaklumkan keputusan permohonan bantuan aktiviti yang dikemukakan oleh pertubuhan belia dan badan sukan dalam tempoh tiga (3) hari daripada tarikh mesyuarat. [/list_item] [/list]

PRESTASI PIAGAM PELANGGAN
Read 2230 times Last modified on Jumaat, 17 Februari 2017 11:16