home button

Jumaat, 18 Disember 2015 10:19

Piagam Pelanggan

Written by
Rate this item
(0 votes)
Bagi mencapai matlamat ini, kami berjanji;-

[list type="smallnumber3"]
[list_item]Menyediakan 100 program kecergasaan kepada rakyat Malaysia dalam tempoh setahun;[/list_item]
[list_item]Menyediakan 100 Program Pembangunan Belia dan Pembangunan Rakan Muda dalam tempoh setahun;[/list_item]
[list_item]Memuat naik maklumat semasa atas talian dalam tempoh dua (3) hari bekerja;[/list_item]
[list_item]Mengesahkan penerimaan aduan dan pertanyaan dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan memberi maklumbalas aduan dalam masa tiga (3) hari;[/list_item] 
[list_item]Memaklumkan keputusan permohonan bantuan aktiviti yang dikemukakan oleh pertubuhan belia dan badan sukan dalam tempoh tiga (3) hari daripada tarikh mesyuarat; dan[/list_item]
[list_item]Memproses bayaran dalam tempoh 14 hari dengan syarat dokumen yang dikemukakan adalah lengkap.[/list_item]
[/list]


Prestasi Piagam Pelanggan
Read 1527 times Last modified on Jumaat, 17 Februari 2017 10:07