home button

Jumaat, 18 Disember 2015 12:08

Piagam Pelanggan

Written by
Rate this item
(0 votes)
[list type="smallnumber3"]
[list_item]Menyediakan laporan pelaksanaan program dalam tempoh 7 hari selepas program dilaksanakan.[/list_item]
[list_item]Menerima dan memproses permohonan bantuan dari ngo, belia dan sukan dalam tempoh 3 hari dari permohonan diterima.[/list_item]
[list_item]Melatih dan melahirkan 40 orang pemimpin belia setiap tahun.[/list_item]
[list_item]Memproses permohonan penubuhan persatuan belia dan sukan dalam tempoh 3 hari dari tarikh permohonan diterima.[/list_item]
[list_item]Menjawab pertanyaan dalam laman web jabatan dalam tempoh 3 hari.[/list_item]
[list_item]Menggalakkan penglibatan masyarakat dalam sukan massa dan gaya hidup sihat.[/list_item]
[list_item]Menjelaskan bayaran kepada pembekal dalam masa empat belas (14) hari dengan syarat dokumen yang dikemukakan adalah lengkap.[/list_item] [list_item]Melahirkan seramai 100 sukarelawan yang bergiat aktif dalam bidang kesukarelawan dalam tempoh setahun di samping menggalakkan lebih ramai penglibatan remaja malaysia tanpa mengira agama dan bangsa.[/list_item] [list_item] Melahirkan penerima anugerah remaja perdana setiap tahun bagi menerima pengiktirafan di peringkat antarabangsa.[/list_item]
[list_item]Memproses tempahan pengguna dan memberi keputusan permohonan tempahan dalam masa 3 hari.[/list_item]
[list_item]Penerimaan bayaran tempahan sebelum jam 3 petang dan segala urusan penghantaran kutipan hasil ke bank diperbankan setiap hari.[/list_item]
[/list]



Prestasi Piagam Pelanggan


Read 1444 times Last modified on Selasa, 10 Januari 2017 06:02