home button

Monday, 20 February 2017 19:39

Piagam Pelanggan dan Prestasi Piagam Pelanggan

Written by
Rate this item
(0 votes)

Kami Warga Jabatan Belia dan Sukan Negeri W.P Kuala Lumpur akan sentiasa komited dalam memberikan perkhidmatan yang bersih, cekap, tepat dan cepat dalam suasana mesra serta pertimbangan yang adil dan saksama kepada semua pelanggan tanpa mengira umur, jantina, keturunan, agama atau taraf sosio-ekonomi dalam menjalankan tugas kami.

Bagi mencapai matlamat tersebut kami berjanji :
[list type="smallnumber3"] [list_item]Menyediakan 100 Program Kecergasan kepada rakyat Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dalam tempoh setahun; [/list_item] [list_item]Menyediakan 100 Program Pembangunan Belia dan Pembangunan Rakan Muda dalam tempoh setahun; [/list_item] [list_item]Memuat naik maklumat semasa atas talian dalam tempoh dua (2) hari bekerja; [/list_item] [list_item]Memberi maklumbalas sebarang aduan menerusi Portal Jabatan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja; [/list_item] [list_item]Mengesahkan penerimaan aduan dan pertanyaan dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan memberikan maklumbalas aduan dalam masa tiga (3) hari; [/list_item] [list_item]Memaklumkan keputusan permohonan bantuan aktiviti yang dikemukakan oleh pertubuhan belia dan badan sukan dalam tempoh tiga (3) hari daripada tarikh mesyuarat; dan [/list_item] [list_item]Memproses bayaran dalam tempoh 14 hari dengan syarat dokumen yang dikemukakan adalah lengkap. [/list_item] [/list]



Prestasi Piagam Pelanggan

 

Read 1468 times Last modified on Tuesday, 21 February 2017 17:06
{google_map}Jabatan Belia dan Sukan Kuala Lumpur |3.138770, 101.658945|zoom:14|width:2920|height:300{/google_map}